Dietetyczne placuszki owsiane

Diety ciąg dalszy,
czyli tym razem zdrowe placuszki owsiane bez tłuszczu i bardzo niewielką ilością mąki.

Składniki:
na ok. 5-6 sztuk w zależności od wielkości

  • pół szklanki płatków owsianych górskich
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki pełnoziarnistej
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie:

Płatki owsiane zalać wrzątkiem i odstawić na kilka minut aż spęcznieją. Następnie do płatków dodać jajka i przyprawy. Dokładnie wymieszać.

Nakładać łyżką na rozgrzaną patelnię (polecam teflonową do naleśników). Smażyć z każdej strony na złocisty kolor.

Dodatki: 

Do placuszków bardzo dobrze pasuje pasta jajeczna, chudy twaróg, dżem owocowy lub tradycyjny jogurt naturalny.

Można podawać na ciepło, ale również na zimno. Idealne na drugie śniadanie do pracy!

Smacznego!

Cześć, używam plików Cookies

Używam informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania strony do użytkowników. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z mojej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Ok, rozumiem Zobacz więcej